PDF kostenlos Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson
PDF kostenlos Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson
Die Auswahl der Ihnen diese Publikation zu lesen ist nicht auf die Kraft basiert, es zu lesen. es wird sicherlich das Gefühl, dass dieses Buch wirklich angemessen ist, zu prüfen, in dieser Zeit beginnen Sie wirklich zu machen. Wenn Sie manchmal auch Ihre Anregungen zu einem Buch zusammensetzen, herauszufinden Art dieses Buch ist eine hervorragende Möglichkeit. Hit Makers: How To Succeed In An Age Of Distraction, By Derek Thompson ist nicht nur das Lesebuch. Es ist ein Buch, die bemerkenswerte Erfahrung in der Welt hat. Das Buch motiviert weit bessere Zukunft zu erhalten. Dies ist der Grund, warum Sie dieses Buch lesen sollte, auch die Soft-Daten Veröffentlichung, können Sie es bekommen. Das ist genau das, was Sie benötigen zur Zeit Ihr Prinzip der Gewohnheit herauszufordern.
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson
PDF kostenlos Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson
Dies ist es anleiten Hit Makers: How To Succeed In An Age Of Distraction, By Derek Thompson in letzter Zeit am besten Verkäufer zu sein. Wir bieten Ihnen den besten Deal durch das beeindruckende Buch bekommen Hit Makers: How To Succeed In An Age Of Distraction, By Derek Thompson in dieser Website. Dieser Hit Makers: How To Succeed In An Age Of Distraction, By Derek Thompson wird sicherlich nicht nur die Art von Buch, das zu finden , ist eine Herausforderung. In dieser Website werden alle möglichen Bücher angeboten. Sie könnten Titel nach Titel, Autor von Drehbuch, nach und auch nach Autor Autor das beste Buch Hit Makers: How To Succeed In An Age Of Distraction, By Derek Thompson zu entdecken , die Sie jetzt überprüfen können.
Gewiss, von der Kindheit bis zum Leben, sind wir immer gedacht, zu lieben, zu lesen. Es prüft nicht nur die Lehre Veröffentlichung aber ebenfalls zu lesen was immer gut ist die Auswahl der brandneuen Inspirationen zu bekommen. Glaube, Wissenschaft, Politik, soziale, literarische Werke sowie Fiktionen werden Sie nicht nur ein Aspekt verbessern. mehr Aspekte Mit zu erkennen und auch viel jemand mehr von unschätzbarem Wert zu sein, Sie verstehen, führt kommen. Ja, kommt von unschätzbarem Wert sein kann mit der Diskussion, wie Ihr Know-how viel liegen.
Proper fühlt sich wirklich, richtig Tatsachen und auch entsprechende Themen die Faktoren werden kann, warum Sie eine Veröffentlichung überprüfen. Aber Sie wirklich das Gefühl, so ganz zufrieden, könnten Sie nehmen Hit Makers: How To Succeed In An Age Of Distraction, By Derek Thompson als eine der Ressourcen. Es ist eigentlich die Analyse Buch für eine Person zu sein, wie Sie abgestimmt, die Ressourcen in Bezug auf das Thema wirklich braucht. Das Thema boomt tatsächlich jetzt und auch die jüngste Veröffentlichung zu erhalten könnten Sie die aktuellste Lösung und auch Realitäten finden helfen.
Von einigen Problemen, die aus Führungen bestehen, wir am Ende immer genau zu interessieren, wie Sie dieses Buch bekommen. Aber, wenn Sie diese herausfordernde fühlen, können Sie es, indem Sie die Web-Link, der auf dieser Website zur Verfügung gestellt wird. Entdecken Sie ebenfalls die anderen Angebote der Bücher, die und überprüft auch heraus besessen werden kann. Es wird Sie nicht darauf beschränken, nur dieses Buch haben. Aber, wenn Hit Makers: How To Succeed In An Age Of Distraction, By Derek Thompson kommt der Spitzenreiter zu sein, nur um es als tatsächliches zu machen, wie genau das, was Sie wirklich suchen wollen und auch in bekommen.
Pressestimmen
"Enthralling-- full of 'aha' moments about why some ideas soar and others never get off the ground. This book picks up where The Tipping Point left off." - Adam Grant, Wharton professor and New York Times bestselling author of ORIGINALS and GIVE AND TAKE“While giving Lady Luck her due, Thompson studiously examines the myriad factors that make the things we buy, like and follow so irresistible: whether Facebook, TV shows such as Seinfeld, Bumble (the app, not the insect), even favorite lullabies. In Hit Makers, his first book, Thompson tackles this mystery with solid research, ready wit and catchy aphorisms…a wonderful book.” —USA Today “Superb.”--Fareed Zakaria, Book of the Week selection“Hit Makers is thoughtful and thorough, a compelling book …. a terrific look at what makes a hit, from the Mona Lisa to Donald Trump.” — Vox“This entertaining look at the creation of blockbusters… takes on many creators' and marketers' assumptions… Hit Makers coats science in compelling story” — Inc "Fascinating ... Thompson has huge enthusiasm for his topic and has amassed an amazing amount of material, including many offbeat and engaging stories. ... [Should] be read for insight and provocation." — John Gapper Financial Times"[Thompson] has assembled a book in the Malcolm Gladwell tradition: telling great stories to illustrate some fascinating and often far-from-obvious theses." — Daily Mail"Thompson's diligent research and lively prose ensure that Hit Makers is always informative and entertaining." — Prospect"Thompson does a really fascinating job of explaining how things become popular, drawing on a wide range of cultural phenomena, from Star Wars to the iPhone, Taylor Swift to Game of Thrones." — Ben East Observer"[An] engaging cultural study." — Steven Poole Guardian"Spirited ... An entertaining and informative guide." — The Times"A useful survey ... Thompson makes lots of snappy remarks and unexpected comparisons." — David Sexton Evening Standard"Derek Thompson has long been one of the brightest new voices in American journalism. With HIT MAKERS, he becomes one of the brightest new voices in the world of non-fiction books. Ranging from Impressionist art to German lullabies to Game of Thrones, HIT MAKERS offers a fresh and compelling take on how the media function and how ideas spread. As deftly written as it is keenly argued, this book — true to its title — is a hit.” — Daniel H. Pink, New York Times bestselling author of DRIVE and TO SELL IS HUMAN “Derek Thompson’s HIT MAKERS is a sharply observed history of the megahit, from the 13th-centuy tunic craze to the iPhone, tracing the strange ever-changing mixture of genius, dumb luck, business savvy, and network math that turns an obscurity into a worldwide smash.” -Jordan Ellenberg, New York Times bestselling author of HOW NOT TO BE WRONG "What makes one song hit, and another, flop, one book a success and the other, fodder for the discount bins? That's the mystery Derek Thompson probes with his characteristic verve, wit, and insight in "Hit Makers." It's an engrossing read that doesn't settle for easy answers, and one that seems destined to become one of the hits that Thompson so deftly analyzes." -Maria Konnikova, New York Times bestselling author of THE CONFIDENCE GAME“Hit Makers blends historical lessons with technological & social insights to explain what makes culture tick, and hits happen.” —Steve Case, Chairman and CEO of Revolution and Co-Founder of America Online“Derek Thompson’s Hit Makers is a terrific read—a sparkling combination of fascinating stories, cutting-edge science, and superb business advice. Just as he does when he writes for The Atlantic, Thompson shares more interesting ideas per paragraph than practically any other writer today. Hit Makers is a bible for anyone who’s ever tried to promote practically anything, from products, people, and ideas, to books, songs, films, and TV shows.”—Adam Alter, New York Times Bestselling author of Drunk Tank Pink and Irresistible "I always read everything by Derek Thompson I see, and this book was no exception. Why things become popular is one of the most important questions in an ever-more networked world, and Derek Thompson's *Hit Makers* is the best and most serious attempt to take a look at it."—Tyler Cowen, author of The Great Stagnation and Marginal Revolution“This book is brilliant, a fascinating exploration of the relationship between artistry and industry, the ways that everything from immigration to distribution helps create the popular imagination. You may never look at your favorite film or song the same way again. It should be required reading for anyone working in the popular arts.”—Simon Kinberg, producer of The Martian, screenwriter and producer for the X-Men film franchises“Thompson tackles the daunting subject of how products come to dominate the culture in this interdisciplinary romp that delves into many facets of the entertainment industry as well as industrial design, art history, publishing, and politics…presenting his case with verve and a lightning chain of compact anecdotes ….This book will appeal to readers of Malcolm Gladwell as well as pop-culture enthusiasts and anyone interested in the changing media landscape.”— Booklist“How does a nice idea become an earworm, or a fashion trend, or—shudder—a meme? Atlantic senior editor Thompson ventures a few well-considered answers….Good reading for anyone who aspires to understand the machinery of pop culture—and perhaps even craft a hit of his or her own.” – Kirkus Reviews
Über den Autor und weitere Mitwirkende
Derek Thompson is a senior editor at The Atlantic magazine, where he writes about economics and the media. He is a regular contributor to NPR's "Here and Now" and appears frequently on television, including CBS and MSNBC. He lives in New York City.From the Hardcover edition.
Alle Produktbeschreibungen
Produktinformation
Taschenbuch: 368 Seiten
Verlag: Penguin Books; Auflage: Reprint (6. Februar 2018)
Sprache: Englisch
ISBN-10: 1101980338
ISBN-13: 978-1101980330
Größe und/oder Gewicht:
13,9 x 1,9 x 21,4 cm
Durchschnittliche Kundenbewertung:
Schreiben Sie die erste Bewertung
Amazon Bestseller-Rang:
Nr. 42.334 in Fremdsprachige Bücher (Siehe Top 100 in Fremdsprachige Bücher)
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson PDF
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson EPub
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson Doc
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson iBooks
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson rtf
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson Mobipocket
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction, by Derek Thompson Kindle
0 komentar: